Monday, April 21, 2008

To Be Or Not To Be

يوم الخميس بعنوان

To Be Or Not To Be

مش عارف ايه اللى خلانى اقول انا عايز اشرح فى المحاضرة ..... لا طبعا انا عارف عشان انا بطيخة فى الشرح خالص وكنت حاسس طول الوقت وخوفى الكبير انى مبعرفش اقف ادام ناس و اشرحلهم و اقنعهم عشان كدا اتحديت نفسى و قلت لنفسى امتى بقا حاخد ثقة فى نفسى
طب انا بعمل كل دا ليه قصدى يعنى انه مش اجبارى عليا اقولكوا انا .... جزء من طموحى عايز ابقى متحدث قوى ان شاء الله و نفسى اخد كورسات فى دا كتير بس قبل كدا حبيت اخد خطوة الاول وسط صحابى فى الكلية و اتكلم معاهم على الاقل قصدى يعنى وقوفى فى المدرج عشان اقيم نفسى اوحد يقيمنى على الاقل
الحمد لله اخيرا الناس اتبسطت منى اوى النهارده وواحد قالى هو انتا بتاخد كورسات فى البريزنتاشن عشان شرحك كويس اوى . هو قالى كد و كنت عايز اطير مكنتش مصدق دا بيتكلم عليا انا الحمد لله ان فى واحد قالى كد اساسان و بعد كدا الناس كلها الحمد لله
بس الحلو ميكملش .... العيوب بقا عشان اقدر اصلحها ان شاء الله المرة اللى جاية

1- بتنطط كتير و انا بشرح شكلى بيبقى مسخرة هههههههههههه
2- استظرفت زيادة عن اللزوم بس الناس الحمد لله قبلته شوية
3- بتنرفز و انا بشرح وانا فعلا كدا عايز اتكلم هادى شوية عشان بعد كدا

ادعولى فى المرحلة اللى جاية اعمل حاجة ان شاء الله

To Be Or Not To Be

No comments: