Friday, April 25, 2008

Plz Meat El-Ne3na3y

Plz Meat El-Ne3na3y
1,2,3,4,50,100,300,400,1000,2000,100000000000000000000
ايون هو دا بالظبط اخر رقم اللى انا كنا عايزه الكبير دا ايوه . عندكوا فكرة انا قلت كمية كلمة انا اسف و سورى كام مرة لو توقعتوا عمركوا ما حتوصلوا للرقم الاخير دا اللى انا مش عارف اقراه اساسان عشان كدا عملت الحوار دا مع واحد كان نفسى اكلمه من زمان ووصلتله اخيرا
النعناعى :1,2,3,4,50,100,300,400,1000,2000,100000000000000000000000000000000
نفسى : ايه يابنى بتعد ايه ؟؟؟؟؟ انتا عبيط و لا ايه ؟
النعناعى : بقولك ايه سبنى فى حالى دلوقتى مش ناقصاك
نفسى : طب قولى يمكن اساعدك انا انتا ناسى انى الوحيد اللى بتفضفضله
النعناعى : صح عند حق طب انا حقولك بس اوعدنى متقولش لحد و لا تكتب فى الجروب و لا المدونة
نفسى : عييييييييييييييييييب تعرف عنى كدا يا نيعو يا حبيبى
النعناعى : ماشى لما نشوف . بص يا سيدى المشكلة دلوقتى انى عمال اعد كام مرة قلت فيها اسف و سورى مش عارف الرقم كل شوبة عمال يزيد و مش فاكر اخر رقم وصلتله
نفسى : تااااااااااااااااااانى يابنى حرام عليك مانا قلتلك انتا اللى غلطان
النعناعى : غلطان ازاى بس فهمنى تانى معلش
نفسى : هه ماشى يا نيعو تانى . انتا يا عم عندك نفس المشكلة بقالك سنين انك على طول بتقول اسف
النعناعى : و ايه يعنى مش ببقى غلطان لازم اقول
نفسى : يا عم استنى مقلناش حاجة بس انتا سواء بتبقى غلطان او مش غلطان بتقول انا اسف . حتى لو حد غلطان فيك جامد انتا اللى بتصالحه دا عبط
النعناعى : احترم نفسك و بعدين انا مبحبش حد يزعل منى عشان كدا انا اللى بصالح الاول
نفسى : بس يابنى مش كدا حد مزعلك ازعل خد اى موقف انتا عمرك ما زعلت من حد
النعناعى : يا سلام و انتا ايش عرفك يعنى
نفسى : !!!!!!!!!!!!!!!!!!! انتا انا و انا انتا
النعناعى : اه صح نسيت دى معلش
نفسى : ما علينا . انا قصدى انك لما حد يزعلك او يعاملك وحش ليه تصالحه من حقك ان هو يجى يصالحك
النعناعى : عندك حق
نفسى : و فى حاجة كمان لو زعلان من حد و لسه باقى عليه ممكن تقوله انا زعلان منك فى كذا و كذا بس شرط متقولش انا اسف او سورى
النعناعى : و حبطل اعد كام مرة عملت كدا
نفسى : صدقنى اه دا وعد منى
النعناعى : خلاص ماشى اجرب و اشوف

دا بالظبط الحوار اللى حصل جوايا لسه فى حاجات كتيييييييير عايز اغيرها فى نفسى و ان شاء الله حعمل كدا و حبدأ بالنقطة دى

النعناعى : انتا بتستعبط انتا كتبت ليه فى الجروب و البلوج عن الحوار دا
نفسى : اعمل ايه بقا مانتا عارفنى
النعناعى : خلاص ماشى يا عم انا اسف
نفسى : لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

13 comments:

حاسوباتيه said...

اول مره ازور مدونتك وبصراحه لسه ماقراتهاش انا لفت نظري انك في حاسبات وانك عندك صاحبك اسمه النعناعي وده اسم واحد معايا في الدفعه وانا طبعا حاسبات يلا ربنا اعلم يمكن تكون انت كمان دفعتي لو انت حاسبات الزقازيق يعني عموما هقرا البوست واقولك رايي بس عموما شكل المدونه جميله وبالتوفيق

Ne3oo said...

ههههههههههه انا محمد النعناعى
الفرقة الرابعة حاسبات الزقازيق

حاسوباتيه said...

هههههههههه فرصه سعيده جدا يا باشمهندس بصراحه مافتكرش انك هتعرفني طبعا انا رابعه نظم ومش باجي الكليه كتير واخداها انتساب انا كنت بسمع اسمك كتير علشان الجروب والاتحاد بس اول مره اعرفك لما دخلت المحاضره قبل كام يوم كده ولا كام اسبوع ماعرفش المهم لما قولت عن استفتاء حفله التخرج فبسال مين ده لقيت هجوم بصراحه ان انا ماعرفكش بس عادي انا واخده الكليه انتساب من سنه اولى ومش بحضر اصلا وانا اسمي هاجر في نظم
المهم البوست جميل خالص وفعلا نفسك عندها حق في كل كلامها ومش صح اننا نتاسف كتير نتاسف لما نكون غلطانين ماشي بس عارف ساعات لما حد عزيز عليك حتى لو هو غلط فيك غصب عنك بتروح تصالحه وتقوله انا اسف كمان لانه غالي عليك وماتقدرش على زعله عموما بوست جميل ويارب دايما تنورني وفرصه سعيده كتير
طلب اخير معلش ياريت تشيل الوورد فريفكشن لانه بصراحه متعب
وبالتوفيق ليك ويارب دايما تنورني في البلوج عندي

Mona El-Shourbagy said...

جامدة جدااااااااا يا نعناعى
انت فعلا بتقول سورى معلش انا آسف كتيييييييييييييييييييييييير أوى

Ne3oo said...

اعمل ايه بس والله نفسى ابطل الحكاية دى خالص ربنا يسهل بس و اقدر
المشكلة بس انى مبعرفش ازعل حد منى

انا مذنب said...

انت انسان جميل من جواك
قدامك اختيارين تفضل بالطيبه والجمال البسيط ده وتستحمل الناس وطمعهم في طيبتك
او انك تدي الدنيا زي ما هي تستحق بالظبط
وتوريهم انك ليك حقوق عندهم
بس الطبع غلاب يا صديقي
واسمحلي اقول صديقي
يمكن يوم نعرف بعض اكتر واقولك اخي الصغير
لك مني كل التحيه

Ne3oo said...

انا مذنب
شكرا على الرد بجد فرحنى اوى و انا عارف ان الطبع غلاب بس بحاول اقنع نفسى بالعكس باى طريقة و مش عارف
المشكلة اننا فى زمن مينفعش فيه الكلام دا

Robotan said...

باشا
إيه الشغل الجامد ده
لا .... الله ينور
بس ده شئ كويس إن الواحد يقول أسف وكده يعنى
ده إن دل على شئ فبيدل على إن الراجل اللى قدامنا بيراجع نفسه
وبيحاسبه وبيبستفها
وده كله تمام وزى الفل
بس لما تزوده
بصراحة بيعتبروها فى بلاد كتيرة معرفهاشى خيبة
أسف علشان طولت

Ne3oo said...

روبوتان
اخيرا دخلت المدونة بتاعتى .. شكرا على الرد
ليا تعليق بس فى الاخر انا شايف ان لو انتا غلطان و اتاسفت حتكون مقتنع انك عملت حاجة صح من جواك حتى لو الناس اعتبرتها خيبة بس المهم انتا ريحت نفسك

زى الهوا said...

ههههههههههههههههه

Ne3oo said...

زى الهوا
كدا يعنى عجبتك و لا ايه؟؟

زى الهوا said...

ههههههههههههههه

ممممممممممممممممممممم

هوه بيضحك يعنى مابيعجبش يعنى ولا ايه؟؟؟ بس انا فعلا استغربت لأنى اول مرة اشوف حد عنده لزمة كلمة ( اسف ) , اه عجبنى البوست

Ne3oo said...

زى الهوا
شكرا جدا دا على الرد و الحمد لله ان البوست عجبك و عجب الناس